Seasong Hyvinvointipaketit

Luonnosta ja liikunnasta virkeyttä arkeen

Yrityksesi henkilöstö on sen suurin voimavara. Tästä syystä hyvinvointi on aina tekemisen keskiössä. Seasong yhdessä Erimooverin kanssa voi tarjota sinun yritykselle monipuolisen räätälöidyn hyvinvointipaketin vierailusi ajaksi aina kokonaisista Wellnes päivistä yksittäisiin liikunnallisiin ohjelmanumeroihin tai hyvinvointi luentoihin. Räätälöi omasi tai tilaa valmis paketti!

Erimover on suomen johtava liikuntapalveluja tuottava yritys. Yhdessä Erimoverin kanssa voimme tarjota kattavan paketin erilaisia hyvinvointi pohjaisia ohjlemanumeroita aina usean päivän kestävvän seminaariin asti.

Hyvinvointipäivä Seasongilla

Varaa nyt itsellesi hyvinvointipäivä meillä. Ohjelmaan kuuluu sopivasti kokoustamista, liikuntaa ja luentoa sekä terveellistä ruokaa.

Kehon -ja mielenhallinta

Mindfulness 90min

Opettele pysähtymään hetkeen ja hallitsemaan hengityksesi. Tietoisen läsnäolon luento ja käytännön harjoitus.
Miten oikeasti tiedät, miten voit ja mitä tunnet? Mitä tiedämme itsestämme? Tietoisuuden avulla voit nähdä ja kuulla, olla läsnä. Tietoisuus voi olla oman sisäisen maailman aistimista.

Ryhmäkoot 1-10henk., 11-20henk, 21-30henk, 31-40henk

 

Luontohetki saaristossa – Back to nature (45-60 min.)

Mieltä hellivä kävelytuokio saariston luonnossa. Perinteisen kävelyn lisäksi tuntiin kuuluu
kehoa huoltavia ja liikkuvuutta lisääviä harjoituksia sekä alaraajojen
lihaskuntoharjoituksia, kuten askelkyykkyjä ja varpaillenousuja. Luonnossa liikkuminen on
kehoa monipuolisesti haastavaa sekä samalla irtiotto arjen
hulinasta. Tunti sopii kaikille ja toteutetaan kaikkina eri vuoden aikoina

 

Tuntien kestot: 30, 60 , 90 ja 120min

FEELGOOD SAARISTO YIN (45-60 min.)

Yin Yoga pohjautuu kiinalaisiin kehonharjoituksiin ja joogaan. Yin Yoga – liikkeet
vaikuttavat kehossa alueisiin, joissa on eniten sidekudosta. Vaikutus kohdistuu vahvasti
selkärankaan, selän lihaksiin ja lantion seutuun. Lisäksi tunnilla tehtävät liikkeet
venyttävät ihanasti käsien ja jalkojen lihaksia. Asennoissa ollaan yhdestä viiteen minuuttia
ja harjoitus keskittyy vahvasti irti päästämiseen – niin kehon kuin mielenkin osalta. Yin
Yogan avaava ja rentouttava harjoitus tukee hyvin kaikkea muuta fyysistä liikuntaa ja
auttaa kehoa palautumaan. Tunti sopii täydellisesti ensikertalaisille, istumatyötä
tekeville sekä aktiiviurheilijoille.

 

Lihaskunto & kehonhuolto

Seasong RVP (60 min)

Lihaskuntopainotteinen “täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti alkaa selkeällä alkulämmittelyllä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Lopuksi lyhyet noin 5 minuutin venyttelyt.

 

Seasong kehonhuolto 60min

Kehonhuoltotunti, jossa keskitytään syvien lihasten hallintaan, pinnallisten lihasten rentoutumiseen ja venyttelyyn sekä liikkuvuuden lisääntymiseen. Tuntirunko on vaihteleva ja sisältää sopivassa suhteessa tasapaino-, liikkuvuus-, kehonhallinta- ja venyttelyharjoituksia. Tämä rauhallinen, miellyttävä ja hyvää tekevä tunti sopii kaikille!

WELLNESS VARTTI (15-30 min.)

Kun päivä on täynnä istumista tai staattisissa asennoissa työskentelyä, keho ja mieli
kaipaavat liikettä ja energiaa. Tämä taukojumppa on loistava piristys työpäivän,
koulutuksen tai vaikka messupäivän keskellä. Wellness-vartissa keskitytään
ennaltaehkäisemään ja hoitamaan selän sekä niska-hartiaseudun ongelmia. Varttikin saa
ihmeitä aikaan – taukojumpan kesto räätälöidään aina tilanteen mukaan!

Hyvinvointiluennot

Laadukas uni luo pohjan palautumiselle

Kun yksi kuppi kahvia ei riitä herättämään – palauttaako uni?
Tarvitsetko aamulla heräämiseen ämpärillisen kahvia ja stressaat työasioita jo ennen työpaikalle
saapumista? Nykypäivän arjessa on enemmän toimintaa ja to do -listoja kuin lepoa ja
palautumista, jolloin myös nukahtaminen ja laadukas uni voi kärsiä.
Päivämme venyvät pitkiksi työn, arkiaskareiden ja harrastusten parissa ja monille syntyy tunne,
ettei viikossa riitä tunnit.
Tämä luento kertoo, miksi palautuminen on tärkeää ja antaa vinkkejä, miten voimme vapauttaa
kiireisistä päivistä aikaa levolle, palautumiselle sekä miten luoda hyvät olosuhteet laadukkaan
unen saavuttamiseksi.

Dieetistä kokonaisvaltaiseen elämäntapamuutokseen

Kaipaatko elämääsi aikaa, jolloin voit nauttia niin hyvästä ja terveellisestä ruuasta kuin
herkuistakin?
Käsittelemme luennolla painonpudotusta ja painonhallintaa käytännönläheisin esimerkein. Saat
helppoja käytännön vinkkejä kohti pysyvämpää muutosta.
Tämän luennon tavoitteena on inspiroida jokainen löytämään itselleen sopivan lautasmallin sekä
antaa vinkkejä onnistumiseen ilman raastavia nälkädieettejä.

Sokerikoukussa – kuinka päästä eroon makeanhimosta

Tiedätkö tunteen, kun karkkipussi huutaa nimeäsi kaapissa? Tai sen, kun menet nälkäisenä
kauppaan ja ruokatarvikkeiden lisäksi mukaan tarttuu pari suklaapatukkaa?
Ei hätää, et ole yksin! Ajatus sokerikoukusta on todellista arkea monelle ja tämä luento antaa
hyviä käytännön esimerkkejä, miten sitä voi helpottaa.
Luennon aikana tuodaan terveellisen ja monipuolisen ruokavalion ja hauskojen esimerkkien
lisäksi helppoja käytännön vinkkejä, joilla sokeri ja makeansyönti ei valtaa 100% ajattelua

Ei niin vakavat joogat 😉

Skumppajooga 45-60min.

Kun kaipaat irtiottoa arjesta hyvien ystävien seurassa, SkumppaJooga on loistava ratkaisu
tähän. Tunnin aikana tehdään joogasta tuttuja liikkeitä ja liikesarjoja samanaikaisesti, kun
kädessä on lasi täynnä kuohuvaa. Tällä erilaisella joogatunnilla fokus omasta kehosta ja
mielestä siirretään hetkeksi muualle – nauttien hyvästä seurasta, loistavasta musiikista
sekä venyttävistä ja vahvistavista joogaliikkeistä. Tunnilla jokainen liikkuu itselleen
sopivasti ja tunti päätetään rauhalliseen loppurentoutukseen kuplivaa kohotellen.

Seasong Äijäjooga 45-60 min.

Oletko halunnut kokeilla joogaliikkeitä, mutta hiljentyminen ja liiallinen henkistyminen ei
ole sinun juttusi? Mover ÄijäJooga on tunti, joka auttaa sinua löytämään joogasta tuttujen
liikkeiden ja liikesarjojen kautta apua liikkuvuuteen, tasapainoon ja kehonhallintaan. Tällä
tunnilla pääset joogan liikemaailmaan ”Äijä”meiningillä – ilman sen suurempaa
henkistymistä, itsellesi sopivalla tavalla.

Olutjooga – hauskaa ja rentoa joogaa 45-60 min.

Onko jooga ollut sinulle aina haastavaa hiljentymisen vuoksi? Nyt tuomme sinulle uuden
ja hauskan tavan viettää aikaa tuttujen joogaliikkeiden parissa ”äijämeiningillä”. Jos
aiemmin ajattelit, ettet löydä joogan Namaste fiilistä, tällä Olutjooga-tunnilla löydät
varmasti itsellesi hetken, jossa keskityt vain itseesi. Tällä tunnilla haastetaan tasapainoa,
liikkuvuutta ja pidetään liikkeet helppoina – unohtamatta hyvää fiilistä!

SUP Kesäaktiviteetti

SUP Outdoor Basic

SUP lautailu 60-90min

SUP Outdoor melontaretki

SUP melontaretki 90-120 min.

SUP tunnit (1 -20hlö )

SUP Pilates, SUP Yoga, SUP Cross, SUP Fit & Balance, SUP RVP ja SUP VSP